Tuesday 27 March 2012

macam macam ceritera !



hi ! da lame tak jenguk. haha. dalam byk2 blog, blog aku paling suram. aku rase laa. haha

err, btw. banyak sgt cerita. sgtt byk. okay benda first . MAKA TAMATLAH PLKN. A lot of memories created there. sweet , bitter, sour :3 pengalaman yang tak mungkin aku lupa. menjadi skuad leader..aduh. pahit. mencabar kesabaran babe. tak tipu. and also kekuatan mental. nasib baiklah ada kawankawan yg bg support kat sana <3 Yuyu , Anis, Yanie, Kitty, Teha. Syaz, and also deltarian. mereka kekuatan aku. mereka semangat aku. ada lagi sorg. byk byk cerita, byk jugaklah yg aku share dgn dia. tapi, our frenship mcm had utk 2bulan stengah tu je :3 okay. biaarlah. fullstop pasal plkn. gambar? ade! hah.
















jantung aku kat sane :D

dahla. banyak banyak muak pulak korg. haha.


Ceritera kedua. pasal RESULT SPM. hohoho dengan gelak shinchan nye aku dapat agak best ah kan.Walaupun tak stret a's mcm mereka. dan aku pun tak mgharapkan stret. result aku ni boleh dibanggakan kalau cakap hok depan je. hok belen belen tokseii tanye. meme denn tak jawabb le. haha. ape? tak paham? takpe. biar aku paham sengsorang. hewhew.

ceritera ketiga. tgh berusaha apply cekgu! hoohoho . aku? cikgu? jengjeng jgn kome taktau. aku suke ajar maths. bebudak jelaa. ngehngeh. Walaupun org cakap aku cikgu yg KENE PAKAI HIGH HEELS sbb nnt student tak nampak -.- adehh kelemahan den. kemetot. haha. takpe. doa doa dapat <3 amiinn aminnn.

ceritera keempat. ape? letih bace? haha. last ni. last. nak cakap sekarang aku mengganguq tanam anggur kat umahh. nak keje tade transport. financial problem tahap critical. besties ajak g genting. huh. sadiss :'(

ok ok. dah :D tengs reading kemelalutan beta ni :D muah sikit :* kbai.



0 comments:

Post a Comment