Tuesday 24 July 2012

perempuan bukan maid !



lelaki. asal cari calon je. PANDAI MASAK. mak kata kalau TAK RETI MASAK TAK BOLEH KAWEN. hello i terasa okay :3 bukan taknak belajar, tapi setiap apa yang aku masak tak menjadi. mesti tak sedap. last last aku sorang je yang makan. hewww. SADIS.

memanglah. takkan nak bagi laki kau makan mamak tiap tiap hari? pokaii la. last last makan pasir yedak ? okay, takde lagi org malaysia makan pasir so far -,- heh. merepek.

yela. pandai memasak tu kerja perempuan. itu lumrah. dari dulu sampai sekarang. dulu arwah nenek aku nak terima mak aku, dia uji mak aku dulu. dia tinggalkan rumah dgn bahan mentah (untuk masak) pastu dia kuar jenjalan sampai petang. dia nak tengok laa mak aku ni masak ke tak. tapi mak aku kan BINI AND MENANTU MITHALI. mestilah masak of coursee :) then nenek aku pon. tak kata apa la :) kalau tak masak. mau kene bebel perli yedak ? mak, saya bangga dgn mak :) hehe

TAPI aku. alahaii. terus terang saya tak reti. bukan tak reti la. tak boleh. air tangan tak menjadi. si dia tu dah bising2 suruh belajar masak. okayy okayyyyy nanti aku belajar okayyy>,<

eh . i found something interesting :D


kan :) sooo sweet.

tapi kalau la laki tu kaya boleh makan kedai hari hari bolehh laa yeeee.

takpe. aku akan buktikan aku akan belajar nanti ! aja aja fighting! (eh sejak bila aku layan koreaaa? ) eeuww.

ok lah. terima kasih membaca sayang sayang ku :) awak kena belajar masak jugak okayy :)

0 comments:

Post a Comment