Thursday 10 May 2012

hikmahNYA . mesti ada.







Sorry if I’m curt. I apologize if I don’t smile. Sad face if I don’t look your way. If I knew why I did the things I do, then I probably wouldn’t do them. Understand? Neither do I. That’s why I’m still doing them. yaa im sad . really SAD. know why?
okay setopp english.
aku betol2 harap tok dapat ipg. tapi tak dapat. aku tak nangis lagi, sbb masih ada upu. tapi upu pon satu haram tak dapat! gila kau tak frust?!

arggghhhhhh! asal online je org update status dapat sini sane. jeles :'(
mesti nanges punya.
ade org dalam dilema lagi taktau pilih u mana nak g. hmpphh. aku ni, satu je rezeki.
ya, satu rezeki. ni dia.


KOLEJ MATRIKULASI PERAK

ALHAMDULILLAH.
walaupun berat hati nak pergi tapi aku dah terima tawaran ni, memandangkan aku tak ada pilihan lain.
matrik gopeng ni macam SEMESTI KEDUA. Banyak kawan2 lama kat sini. yang rapat mahupun tak rapat. yang aku suka mahupun aku benci. ramai kat sini.
course sains. aku kene bawak physic, chemist and math. alahai longgar lutut ni haa. tak yakinn.

tapi ramai yang yakinkan aku.
awin cakap : una boleh. awak tu pandai. diam2 ubi berisi.
abg emi cakap: boleh je, tapi kene rajin laa.
ara ckp: una boleh!! kitorang always support u !!
lulu ckp: una boleh. una belajar ikut flow je kan. :)
irma cakap: bersyukur laa :)
tira ckp: bolehnya, semua ada hikmah . :)

dan yang lain2 cakap. byk pemberi semagat. aku tak ingt :)
btw terima kasih semua :))





MENERIMA SESUATU.



SEMUA KEADAAN. ADA HIKMAHNYA. BERSABAR :')

i just need to find hikmah behind everything :)

1 comments:

Anonymous said...

woh .. budak asrama pon tak dapat upu .. bia betikk

Post a Comment