Monday 23 January 2012

wirawati kem PLKN Tegas Mesra :)


this is not my first post but i had delete all the nonsense annoying post before. haha. ok . now nak cerita pasal new life on the new year. start dua januari dua ibu dua belas, aku ni dicampakk masuk ke dalam ceruk hutan di selama , perak. KEM TEGAS MESRA namanya. first memanglah rasa macam Ya Allah beratnya hati nak pergi nak packing apa semua. but once dah pegi, rasa macammm WOOOWWW ohsemm gila ! bukan tempat tapi new friends and new teacherrs :) seriously diorg ni ohseemm yaaa amat. first time aku mnjejak masuk ke dalam dorm H tu, semua org berpaling ke pintu and say " HI!! BUDAK BARU :) " waktu tu rasa macam awkward jugak lahh . dgn senyuman kambing aku masuk and letak barang kat katil kosong. yg paling bestnye, even taktau nama masing2 waktu tu ade yg tolong aku pasang cadar kat katil . wah, sumpah terharu aku cakap :') bile sesi kenal kenalan, baru laa aku tau yang diorg ni most dari kelantan, dah sampai sehari lagi awal dari aku. ade dari kelantan, manjung, and selangor. and sekarang, aku dah rapat dgn dormmates2 aku tak kira negeri mana or bangsa apa. haha. then, aku baru tau aku ni kompeni DELTA. pergh . delta lagi. dulu kat sekolah delta jugak. ape muke aku ni dah di copp muke delta yang warne hijau tu kott. hihi lagi satu, aku laa ketua kompeni delta pun :D hihi. bangga subhanallah .


ok, stop bebelan. now the pictures of wirawati KTM. maaf, wira takde :)






itu dia seorang wira yang sempat diambil gambar :D
time conduct KKJ.
aku suka pic ni sbb lambang tu nampak WOW! haha
yeah, great new besties
dia kitty :)

the beautiful girls are around me :)
seriously buruk. haha


3 comments:

sya mn said...

menarekk :)

little unaa said...
This comment has been removed by the author.
little unaa said...

simple je laa :D tak menarik macam blog kamu :)

Post a Comment