Saturday 11 August 2012

BENCI.



BENCI. BENCI. BENCI. paham tak. tak suka. :(

okay, aku benci ape? ni. 5 tahun aku duduk hostel, ini kali pertama aku duduk dengan makhluk sebaya dan tua setahun. tapi bukan itu yang aku BENCI. aku benci bila, makhluk yang lahir tahun 1994 dan 1993 yang duduk sebumbung dgn aku ni, act as they are 5 YEAR OLD KIDDO!

okay, sorry, aku takde niat nak tuju pada sesiapa. malukan sesiapa. tapi tolonglah. kita satu bumbung. be responsible people.

Hm, ape yang aku marah sgt ni? meh aku cite.



*sorry lukisan aku buruk.

nampak bende cekelat tu? HASIL. hasil yang tak di flush. hey ini bukan fitnah, but seriously people, this is TRUE . kenapa , budak PEREMPUAN berumur 18 or 19, buat begini???? paham tak macam mana rasa kalau korang sakit perut yangg teramat tu pastu ade hasil yang tak diselesaikan sempurna oleh makhluk lain? PAHAM TAK T.T dan jangkamasa benda tu bukanlah sekejap, almost a week bnde tu macam tu, no one responsible to clean it. yelah, hasil sendiri , sendiri flush lah. susah ke??????? kalau flush rosak pun ada paip kan?? air takde ke? tak pernah aku rasa. hmm. PELIKSSS LAAA I.


SECONDLY,

satu hari, aku dengan bahagianya dah habis berbuka and nak basuh pinggan mangkuk aku, bila aku pegang kepala paip tu, u know what, tangan aku ada BAWANG, CILI dan sedikit kuah seperti masak merah mcm tu.

paham tak? sakitnya hatiiiii. kenapa tak reti basuh kepala paip tu?
yela aku mmg boleh basuhkan pun tapi, aku geram dengan sikap BERTANGGUNGJAWAB diorg nih. mana pergi? u should be more responsible girl. common ah, girls should'nt have this bad attitude. .imma right?

kebersihan tanggungjawab bersama lah pendek kata.

thirdly ,

kay ini takde kene mengena dengan attitude org lain.


ni pasal attitude burung merpatioooooo

diorang selalu berak kat baju aku. salah satu bende yang slalu buat aku mengamok.
punya la seluas luas alam, baju aku jugak port diaa lepas hajat. aku rasa nak tangkap semua burung merpati tuh sembelih buat satayyy !


ok DONE.

actually banyak lagi bende aku benci T.T

stop till here pepel, :

drawing is fun. yeahhh

sorry sesiapa terasa, saya harap awak lebih bertanggungjawab, KEBERSIHAN TANGGUNGJAWAB BERSAMA.

happy mubarak, happy eid people :)

assalamualaikum <3


0 comments:

Post a Comment